Dnia 29 czerwca podczas koncertu w ramach "III Koźmin Barok Festiwal" nastąpi zmiana artystki grającej na klawesynie.
W Koźminie wystąpi Pani Joanna Cyrulik.
Pozostałe Panie bez zmian:
Justyna Młynarczyk - viola da gamba
Katarzyna Białorucka - flet traverso
Joanna Cyrulik
Klawesynistka, organistka, pedagog. Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. Grażyny i
Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w klasie klawesynu prof. dr hab. Ewy Piaseckiej i basso continuo u
dr hab. Ewy Mrowca, a także organów w klasie prof. dr hab. Ireny Wisełki-Cieślar i dra Karola
Hilli. W 2024 roku uzyskała z wyróżnieniem tytuł doktora sztuk muzycznych.
Swoje umiejętności doskonaliła na wielu kursach mistrzowskich prowadzonych przez
wybitnych klawesynistów i organistów takich jak Nicholas Parle, Jesper Bøje Christensen, Tineke
Streenbrink, Benjamin Bayl, Jörg-Andreas Bötticher, Wolfgang Zerer, François Espinasse, Martin
Sander, David Franke.
W swoim dorobku artystycznym ma udział w licznych koncertach i festiwalach zarówno jako
solistka jak i kameralistka, a także nagraniach fonograficznych (Musicon, DUX). Jest członkiem
Łódzkiej Orkiestry Barokowej Altberg Ensemble. Na stałe współpracuje z Filharmonią Łódzką oraz
Teatrem Wielkim w Łodzi. Obecnie pracuje w Katedrze Organów, Muzyki Kościelnej, Klawesynu i
Muzyki Dawnej Akademii Muzycznej w Łodzi na stanowisku adiunkta.
JUSTYNA MŁYNARCZYK (FOT. MATEUSZ KLUCZNY)
Gambistka, nauczyciel, doktor sztuk muzycznych, adiunkt na Wydziale Wykonawstwa
Instrumentalnego Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. Jest absolwentką
Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie wiolonczeli Piotra Janosika oraz Conservatoire de Musique w Grenoble (Francja), gdzie uzyskała z najwyższą notą Diplôme d’Etudes Musicales w zakresie gry na violi da gamba pod kierunkiem Christine Plubeau. Ukończyła także Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie violi da gamba Marcina Zalewskiego oraz Szkołę Aktorską Lart StudiO. Współpracuje z czołowymi polskimi zespołami wykonującymi muzykę dawną w nurcie Historically informed performance, m.in. {oh!} Orkiestra, Capella Cracoviensis, Vasa Consort. Od 2013 roku prowadzi klasę violi da gamba w Akademii Muzycznej w Łodzi, gdzie w 2021 roku obroniła pracę doktorską na temat XVII-wiecznego paryskiego mistrza violi Monsieur de Sainte Colombe. Istotnym polem jej działalności jest wykonawstwo muzyki współczesnej. Współpracuje z kompozytorem Wojciechem Stępniem konsultując i prawykonując jego utwory. W 2024 roku, wraz z {oh} Orkiestrą, wystąpiła podczas festiwalu „Warszawska Jesień” prawykonując utwory kompozytorów takich jak K. Baculewski czy Yu Kuwabara. Interesuje się problematyką ergonomii pracy muzyka, a także synergii sztuk.
KATARZYNA BIAŁORUCKA (FOT. EWELINA KRUPA) 
Flecistka, traversistka. Specjalizuje się w grze na poprzecznych fletach historycznych (od renesansu, przez barok po romantyzm) i fletach współczesnych. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie i Katowicach oraz kierunku Zarządzanie kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie także dyplomantka klasy Fletów historycznych na Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. Laureatka konkursów solowych i kameralnych (m.in. Ogólnopolski Festiwal Fletowy w Sochaczewie, Konkurs Duetów z Harfą w Cieszynie, Międzynarodowy konkurs „Musica Insieme” w Musile di Piave). Występowała na festiwalach muzycznych (m.in Letnia Akademia Jazzu w Łodzi, Strefa Ciszy w Warszawie, Zutphen Baroque Festival w Holandii). Brała udział w licznych kursach muzycznych (m.in. Arte Masterclasses Radziejowice, LKMMD Warszawa, Varmia Musica Academia) oraz lekcjach mistrzowskich (Kate Clark, Marcello Gatti, Barthold Kujiken, Janos Balint, Wally Hasse). Występuje wraz z orkiestrą barokową La Tempesta, CorChordarum Ensemble oraz założonym przez siebie zespołem muzyki dawnej Atalia Quartet. Mieszka w Warszawie.